Bad Girls Don't Die

Bad Girls Don't Die

wtorek, 16 lipca 2013

Rozdział 7

Rozdział 7

JASON'S POV

Podszedłem do jej drzwi i gdy chciałem zadzwonić usłyszałem jej głos.
-Otwarte.
Wszedłem do środka i zobaczyłem ją siedzącą na kanapie. Usiadłem koło niej.
-Ładne Audi G8- Skomentowała- Uwielbiasz drogie auta.
-Znam dokładnie swoje auta. Imponujące.- Lubię jak dziewczyny rozmawiają ze mną o autach i mają jeszcze pojęcie na ten temat.
-Kenzie ma G8. Każdy z nas ma swoje auto w garażu.... i kilka dodatkowych aut.
-Zgaduje, że ty też masz drogi samochód.
-Można tak powiedzieć.
-Mogę zobaczyć twój samochód?
-Pewnie czemu nie.

Zaprowadziła mnie na zewnątrz, do bocznych drzwi garażu. Włożyła klucz i otworzyła drzwi.
W garażu stało dziewięć samochodów, a osiem z nich to były kosztowne auta.

-To Audi G8 po prawej, teraz jeżdżą nim z dziewczyny

Dziewięć aut, perfekcyjnie zaparkowanych i w świetnych warunkach. Oni mieli Nissan'a G-TR, BMW aktywny hybrydowo, Lexus'a LS 600h L, Mercedes'a-Benz CL-Class, BMW Alpina B7, Mercedes'a-Benz SL AMG, puste miejsce gdzie chyba miał stać G8 i na końcu Range Rover.

-Cholera- Wyszeptałem patrząc na wszystkie samochody.
-Rover jest mój- Powiedziała podchodząc do auta – Mam dostać nową licencje, bo stara wygasła.
-Myśle, że twój Rang Rover jest twoim skarbem.
-Dokładnie.

Telefon Sophie zaczął dzwonić. Spojrzała na ekran.-Uh, muszę odebrać.- Odebrała telefon.-Tak McKayla?


Kto to do cholery McKayla?


SOPHIE'S POV

McKayla zadzwoniła do mnie. Musiałam odebrać. Co jeśli Lily mnie potrzebowała? Co jeśli Lily została zraniona.... czy nawet coś gorszego.

-Lily załamuje się, znowu. Ona nie chodzi do szkoły od tygodnia.
-Czemu do mnie nie zadzwoniłaś wcześniej?
-Myślałam, że uda mi się samej wyciągnąć ją z tego.
-Dobrze, więc powiedz jej, że jeśli nie uda jej się zaliczyć roku to będzie musiała wrócić do Stratford w maju.
-Czy to jest obietnica?
-Ta. Chyba tak.
-Zadzwoń do mnie jeśli będzie jakiś problem.
-Okej Soph.

Rozłączyłam się. Jason posłał mi dziwne spojrzenie.

-To było....uh....człowiek......moja siostra mieszka z McKaylą. Moją siostrą jest Lily, jest młodsza i jestem Lily prawnym opiekunem, ale ja potrzebuje kogoś bliskiego, kto będzie ze mną po tym, gdy moi rodzice zmarli..... i zgaduje, że nigdy tak się nie stanie. Na końcu zawsze czuję się winna.
-Och, ile ona ma lat?
-Ona skończyła dziewięć lat ostatniego weekendu, nie było mnie tam.-Szepnęłam ostatnią część. Boże, nie było mnie tam.Jakim przykładem starszej siostry jestem?- Boże, to brzmi tak źle.- wymamrotałam.
-Ale jesteś jej potrzebna tutaj w Stratford w maju.
-Ha, gdybym mogła, to bym zabrała Lilyi byśmy wyniosły się z Stratford. Ale to jest jedyne miejsce , gdzie czuję się chociaż częściowo bezpiecznie, nie wiem czy reszta świata jest też taka, ale mam nadzieję, że jest jakieś miejsce lepsze od Startford.
-Co jest złego w Stratford? - Jason spytał zmieszany.
-Policz ile gangów jest w Stratford?
-4
-Wymień je.
-Dobrze, mój-zachód, Riley- wschód, Phil- południe i 427 na północy.-Jason wymienił wszystkie.
-Widzisz. Wiesz, jeśli średnio jest 8 ludzi w gangu, to wychodzi na to, że w mieście jest 32 ludzi chodzących po ulicach z bronią.
-To jest jak 1 na 1000.
-Tak, a potem jest około 400 osób, które nie są w gangu, ale noszą broń ze sobą cały czas.
-Naprawdę?
-Moja mama była prawnikiem, powinnam wiedzieć.
-Muszę zadać ci pytanie.
-Tak? Czy widziałaś ich twarze?- Jason zapytał.
Cholera.
-Może. To ja się powinnam dowiedzieć od ciebie.- Powiedziałam i zaczęłam wychodzić z garażu.
Jason dogonił mnie.- Proszę, powiedz mi.-krzyknął.
-Nie.
-Czemu nie?
-Naruszenie prywatności.
-Hahahhah. Dopuszczasz, aby gang, który zabijał ponad 100 osób miał prywatność?Brzmi inteligentnie.

Auto dziewczyn wjechało powolnie na ulice przed garażem. Huh, one nigdy nie wracają wcześnie. Spojrzałam na Jasona i posłałam mu psotny uśmieszek.

Szybko szepnęłam mu do ucha.- Ktoś na tej posesji jest częścią 427.- Pocałowałam go i poszłam do dziewczyn zobaczyć co przywiozły tak wcześnie. Rue siedziała na miejscu kierowcy.
-Mamy problem.-Powiedziała to szybko, żeby Jason nie mógł usłyszeć.
-Co?
-Weź bluzę z kapturem i swoją broń.
-Kurwa.- obróciłam się do Jasona.- Muszę iść z Rue, przepraszam.
-Okej-Powiedział
-Zamierzam iść w piżamie.- powiedziałam do Rue, Jason chyba też jeszcze tu był.
Pobiegłam do środka przebrać się. Kiedy wróciłam Jason zniknął, a ja wskoczyłam do auta.


JASON'S POV

W drodze do domu myślałem o ich samochodzie i 427.
Cholera, te dziewczyny miały tak fantazyjny samochód. Nawet mój gang nie miał takich świetnych samochodów. Oni też mają Yukon X-L i Honde Ridgeline. Tylko jeździć po ulicy takimi samochodami.

Nie zauważyłem tylko jednej rzeczy w samochodach. Wszystkie miały ***427 lub 427*** na tablicach rejestracyjnych, co jest całkowicie przerażające. Myślę, że oni proszą o ten numer, ponieważ ich numer domu i aut jest 427, myślę, że to coś więcej niż przypadek.
I Sophie powiedział, że ktoś z ich posesji był częścią 427. A może nadal jest?
Całą drogę do domu próbowałem wymyślić dobre wyjaśnienie mogłem.
Postanowiłem przestać o tym myśleć. Zakładam teraz, że to nic.
Wszedłem do domu, na górę i do mojego pokoju. Te ostatnie dni były bardzo męczące.
Rzuciłem się na łóżko i poczułem jak zapadam w sen.





No i jest, myślałam, że nie uda mi się go napisać w tym tygodniu, bo jestem na wakacjach. Pisany tak na szybko i bez poprawek, więc przepraszam za błędy. Jesteśmy naprawdę szczęśliwe, ponieważ mamy już ponad 10 000 wyświetleń. Dziękujemy!!! To dzięki wam, naprawdę sprawia to nam wielką radość i cieszymy się z każdego komentarza i wyświetlenia, więc komentujcie, obserwujcie, udostępniajcie.<3


KLIK Klik / Martyna

11 komentarzy:

  1. Z niecierpliwoscia czekam na nastepny ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, boże ja cię kocham <33333
    NAJLEPIEJ piszesz.
    LovE YoU

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! kocham to!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, bez obrazy ale dwa ostatnie były słabe ale ten jest zajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Martynka <333
    Świetnie piszesz, oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny naprawdę. Robicie sporo błędów, ale nie jest źle ;) Do następnego

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, to najlepiej piszesz. Ale chcę abyšcie wszystkie razem pisały tego bloga. aten rozdział jest okej, choć też sąvdrobne błędy, ale dwa poprzednie były slabe, musicie sie bardziej postrac bo sens zdania nie jest zrozumiały. A szkoda, żebyście zawieszaly, bo blog naprawdę fajny i czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na nn i dziekuje ze tlumaczycie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne !


    http://give-me-your-curiosity.blogspot.com/

    Moja historia, wedlug moich zasad. Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń