Bad Girls Don't Die

Bad Girls Don't Die

niedziela, 14 lipca 2013

Rozdzial 6



Jason  POV’s
Zadzwonił do mnie Bruce kiedy zjeżdżalem w dół na drogę szosowa,nie przekraczając prędkości, starałem się dogonić range rovera(samochod).
-Co to znaczy ze straciłeś Rovera?-Bruce krzyknął przez telefon. Zapadła cisza po czym dodał -  Rosary Street,serio? Okej- Odłączył słuchawkę. Zatrzymał się po lewej stronie ulicy Rosary Street.
Prowadziliśmy w dół ulicy, widziałem, ze range rover zaparkował w najbardziej oczywistym miejscu, ale dlaczego to było przy kościele Matki Boskiej Różańcowej.

Sophie POV’s
 Poszłam na grob moich rodziców,który znajdował się  z tyłu kościoła. Uśmiechnęłam się do grobu,a następnie się odezwałam.
    -Hej mamo, hej tato. Wiem, ze nie chcecie mnie słuchać, ale potrzebuje z wami porozmawiać. I wiem, że jesteście rozczarowani moim  życiem. Dołączyłam do gangu. Zabiłam ludzi.  Nie jestem dziewicą. Chce zebyś mamo była ze mną, ale nie możesz. Ale kiedy Cemi uderzyło w twój samochód, ja wiedziałam ze ty już nigdy nie wrócisz. I od tego dnia obiecałam sobie,ze będę chronić tych których kocham. Ale  to mi nie wyszło. Max umarł. Oddaliłam od siebie Lili, moją młodszą siostrę. Ale kilka dni temu chciałam żeby tu była, ale ona jest w bezpiecznym miejscu. Ona jest z Kenzi siostra Mckayla, ona jest tam bezpieczna, bo ze mną nie może.

-          Och daj spokój,ona wróci- usłyszałam głos I wiedziałam, że to Jason

-Dlaczego ty cholera  jesteś z 427 na cmentarzu
-Dlaczego cholera  427 jest przy kościele
-Prawda
-Kurwa-  powiedziałam to pod nosem
  
Nałożyłam na siebie kaptur swojej bluzy i poszłam na koniec grobów. Facet był po drugiej stronie cmentarza. Poszłam w dół cmentarza I pobiegłam w stronę kościoła. Jason I jego przyjaciele nie zauważyli mnie. Załadowałam bron I włożyłam ją do bluzy, bo wiedziałam ze ktoś śledził mój samochód.  Prześliznęłam się w okolice frontu.
Przy moim samochodzie stało dwóch facetów. Oni zagrodzili mi drogę. Super.  Ja celowałam za pierwszym strzałem, drugi strzał  musiał być szybki, aby Jason nie mógł przybiec do mnie, żeby ten facet nie mógł mnie zobaczyć.

Pobiegłam do dwóch facetów I położyłam ich na ziemie, nie byłam dla nich troskliwa, chciałam żeby umarli.
Mój samochód był przyciemniony więc oni nie byli zdolni aby mnie zobaczyć, jeszcze.
Zaczęłam przyspieszać samochód, musiałam jechać w dół Rosary Street w kierunku autostrady tak szybko jak to możliwe.
Justin POV’s
427 strzeliło do Chrisa i Phila. Boże gdy tylko ich  dorwę, zabije. Ja I Bruce szybko wrzuciliśmy Chrisa do Fiskera i Philla do jego  Mercedesa G550.
Prowadziłem mojego Fiskera, A Bruce prowadził Mercedesa. Miałem nadzieje, ze Chris się nie wykrwawi, w moim samochodzie.
Nie widziałem Rovera cala drogę do domu. To jest dobre I złe. Znajdę was 427 i zabije.

Sophie POV’s
Czuje się źle, ze strzelałam do przyjaciół Jasona. Ale to było jedyne wyjście z tej sytuacji. Oni oczywiście wiedzieli że mój Rover był samochodem gangu 427.
Potrzebuję nowej tablicy rejestracyjnej tak czy owak.  W końcu pojadę do domu, zaparkuje mojego Range Rover w garażu.
Deena wybiegła na zewnątrz I krzyknęła- Wszystko okej!
-Tak, przepraszam że nie zadzwoniłam, ale spedziłam dużo czasu uciekając.
Denna zbliżyła się do mnie i zobaczyła pistolet.
-Mamy pozbyć się tego?
Przecząco pokiwałam głową.
-Świetnie. Kto został postrzelony?-spytała
-Gdybym to wiedziała… Oni byli częścią grupy próbującą złapać mnie.
-Dobrze
-Przepraszam. Wszystko czego chciałam to odwiedzić moich rodziców, ale nieee wszystko w moim życiu musi się rozpaść.
-Yep
Byłam w środku kiedy zmieniałam moje ubrania, znowu. Ponieważ były brudne. Założyłam inną piżame i usiadłam na dole na kanapie z Deena i Jane. One jedyne wydawały się mieć dobre relacje z Jasonem. 
Miałam zobaczyć film , który widziałam już 5 razy, kocham go. My cytowałyśmy naszą ulubiona linijkę cały czas “Ja nie wiem kim jesteś, ale  znajdę cie i zabije. “
Ta linijka stała się bardziej dosłowna dla mnie, kiedy Max zmarł. Ale nadal, powiedzieć to z rosyjskim akcentem jest zabawne!
Jason POV’s
Później kiedy wróciliśmy od naszego tzw “doktora” ,który leczył on Chrisa i Phila.  Kiedy pracowałem dorywczo , poszedłem do Sophie aby się z nią zobaczyć, lecz były z nią jej przyjaciółki, więc był to zły pomysł. Nie dostałem od niej jeszcze żadnej wiadomości.
 Westchnąłem i sprawdziłem swój telefon ale nie było żadnej wiadomości, znowu. Pragnąłem dostać od niej wiadomość, ale ona może była zajęta. Może...
Obejrzałem Taken na FX (show) był on całkiem nudny, dziwiłem  się co Sophie do diabla robi w 427.
Ta linijka jest napisana u góry na drzwiach “Ja nie wiem kim jesteś, ale  znajdę cie i zabije. “ To zdanie oznaczało nasze motto. John mówił to w genialnym rosyjskim akcencie. Mój telefon zabrzęczał, podskoczyłem i miałem nadzieje , ze to będzie Sophi, ale to był po prostu Bruce. Powiedział że Phil i Chris żyją dalej. Super.
Przez godzinę leżałem na kanapie I się nudziłem. Na zakończenie  zadzwonił do mnie telefon.
***-***-0427- hej, to ja Sophie
Szybko zapisałem jej imię “Soph” w moim telefonie i odpisałem
-hej-
Sophie POV’s
Napisałam do Jasona. Potrzebuje kogoś do rozmowy,a dziewczyny były w klubie,znowu. Nie wiem do jakiego klubu dzisiaj poszły,bo chodzą do wielu.
-Hej,to ja Sophie- ja
-Hej- Jason
-Co tam?- Ja
-Nic,nudzę się-Jason
-Dziewczyny wyszły I nie mam zajęcia- Ja
-To jest wskazówka dla mnie,abym przyszedł?-Jason
-Nie robie tego,jestem obolała- Ja
- Awh, przepraszam-Jason
-Jest dobrze- Ja
-Czy moge wciąż przyjść- Jason
-Pewnie- Ja
 Dziewczyny będą po drugiej w nocy lub później. Czasami jedna z nich przychodzi dopiero nad ranem. Dobrze, może mogłabym zostać sama. Czekaj Jason przyjedzie nie wiadomo o której. Oh, cóż będę sama tyle ile będzie trzeba.
______________________________________________________________________________


 Tlumaczylam ja (Jula) z pomoca Werci, ten rozdzial nie jest za dobrze przetlumaczony,jakos tak zdania sie nie kleja ze soba, pisalam tez to na angielskim laptopie wiec nie ma polskich znakow, jak bede w Polsce to zmienie. PRZEPRASZAM ZE TEN ROZDZIAL NIE JEST IDEALNY.
Jestesmy bardzo smutne z takiej malej ilosci komentarzy, wiec jezeli juz to czytasz to zostaw komentarz, bo jak bedzie znowu tylko z 10 komentarzy to zaczniemy rozmyslac nad zawieszeniem bloga- OD WAS ZALEZY CO DALEJ.

10 komentarzy:

  1. och i co dalej? : C

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest tak straszne tłumaczenie, że psuje całe opowiadanie..:/

    OdpowiedzUsuń
  3. mozesz poczekac 3 tygodnie,a zostanie zmienione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi mi tutaj o brak polskich znaków. Zdania nie są zrozumiałe, tutaj posłużę się cytatem;
      ''Ale wciaz. powiedziec to z rosyjskim akcentem jest zabawne!''
      No, moim zdaniem jeśli zaczynasz coś tłumaczyć to powinnaś robić to dokładanie. Od początku do końca, bo to, że poprawisz coś w ciągu AŻ(!) trzech tygodni, to przepraszam, ale nie ma najmniejszego sensy, gdyż kto normalny poczeka trzy tygodnie, aby przeczytać coś DRUGI raz?


      +Nie jest to hejt.

      Usuń
  4. lepiej poczekajcie i tlumaczcie juz w polsce beedzie to moze bardziej skladne, ciesze sie ze staracie sie tlumaczyc nawet w trudnych warunkach <3
    P.S dobrze wiem jak to jest pisac na angielskim laptopie

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu to opowiadanie zadje się być pisane przez jakąś 13-latnią dziewczynę. Tłumaczenie jest kiepskie. Radziłabym zostawć je komuś innemu. :) //Izka.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaaa czytam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się fajnie :) Jeśli ktoś jest zainteresowany oryginałem - książką po polsku - nieoficjalne tłumaczenie będzie dostępne niedługo na chomiku DDTranslationTeam. Pierwsze rozdziały są już gotowe :)

    OdpowiedzUsuń